Pagina's

donderdag 3 januari 2013

2013.


Aaaaand... It's gone. De feestdagen zijn voorbij, de vakantie is bijna over en weldra zal iedereen weer in zijn dodelijke dagelijkse sleur vervallen zijn. Het gezellige vuur met kerstmis, de witte sneeuwmannen en het geknal op nieuwjaar (van vuurwerk of champagne (in mijn geval cava) flessen, dat moet je zelf uitvinden) is niets meer dan een herinnering, naast al die andere van al die andere heerlijke weken vakantie. Dagen waarop je pas tegen de ochtend in je bed dook, hele dagen absoluut nietsdoen, uren nutteloze games spelen en te veel buiten rondhangen met vrienden zijn nu gedaan. Of nee, niet helemaal. Een beetje maar.

Mijn feestdagen waren goed. Met Kerstmis gezellig met de familie, op nieuwjaar losgaan met wat vriendinnen. Voor de rest vooral wat op m'n paard gezeten en achter mijn pc, wat boeken en tekenpapier. Familiebezoekjes, zoals elk jaar opnieuw, waren er ook weer bij dit jaar. En natuurlijk cadeautjes.

Cool cadeau, niet? <3
Wat heb ik sinds het nieuwe jaar gedaan... Het eerste liedje dat ik op mijn eigen pc afspeelde was The Little Things Give You Away van Linkin Park, de eerste tekening die ik maakte was een tekening van de tweede draak op een blad, de eerste episode van Merlin die ik keek was de voorlaatste van seizoen 4. Ik heb een nieuwe vriend gemaakt die me nu al spamt op Facebook en ik heb op 1 januari de verjaardag van Colin Morgan gevierd.

Colin Morgan.
De eerste pin die ik plaatste op mijn Pinterest was er waarschijnlijk een van Thorin, Kili en Fili van The Hobbit, en het eerste slachtoffer dat ik maakte op Skyrim was waarschijnlijk één of ander onbelangrijk iets. Het nieuwste liedje/videoclip dat ik ontdekte en daadwerkelijk echt goed vond, was waarschijnlijk Elements van Lindsey Stirling. Ik had er nog nooit van gehoord, ik ben er via één of andere doorverwijzing via Youtube terechtgekomen. Normaal ben ik absoluut niét voor dubstep, maar dit noem ik geen dupbstep. Zoals de meeste wel weten ben ik ontzettende fan van vioolmuziek, dus dit is echt fantastisch voor mij. Ook gewoon de clip, met de vier elementen, serieus, wauw. Ik heb ook juist de 'behind the scenes' video gezien, en hoe ze dat klaarspeelt, echt, niet normaal. Ze doet alles zelfs, maakt de sets zelf, betaalt alles zelf, ze edit zelfs alles zelf. Echt, knap gedaan.


Het eerste wat ik speelde op mijn gitaar was waarschijnlijk één of andere valse noot om een snaar te stemmen, de eerste sms die ik stuurde was waarschijnlijk naar mijn vriend. Het eerste boek dat ik leesde wat De Reisgenoten van J.R.R. Tolkien en het eerste wat ik deed sinds het nieuwe jaar was met mijn vriendinnen buiten in de gietende regen staan, wetende dat het vuurwerk was afgelast wegens het slechte weer maar toch naar buiten willen gaan, met een knallende fles in onze handen.

Thorin, Fili, Kili. The Hobbit.
Hoe was jullie vakantie, en wat waren de eerste dingen die jullie hebben gedaan?

Kus. <3

25 opmerkingen:

  1. Mijn vakantie was luiheid, luiheid en nog een luiheid.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere blog..

    Zullen we elkaar volgen?

    wimperextensions1.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vakantie was, feesten en hersencellen wegdrinken, ze er weer bij leren, leren leren, feesten, leren leren haha. saai dus! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omo, ik wil die harry potter ketting ook! Jaloers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig 2013! Mijn vakantie bestond veel uit werken en feestdagen vieren haha! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuw jaar!

    Mijn vakantie was ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yep its all gone.. Op naar de feestdagen van volgend jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb de Hobbit gezien erg leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeeeeh, The Hobbit! Nog een gelukkig nieuwjaar lieve Sofie! Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank You so much for that lovely comment on my blog.
    Would you like to follow one another? Let me know hun.

    Kenneillia M.
    TheStyleVow
    FaceBook
    Bloglovin
    Twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nice post! :)
    http://okomody.blogspot.com/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for the comment, I'm following you ! I'm very happy to follow this blog and I hope to follow me back!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi sweetie, great blog :)
    ty for your lovely comment :)
    following u :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wilkommen in new year, dear! :D whats up??

    Greetings from Berlin

    www.clothierin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amazing photos.
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know!
    yuliconversations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nice blog :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi , I found you blog surfing the web and I think it's full of interesting pics!
    Step by me if you have time, we might follow each other!
    Tania
    glamourmaniacs.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey, thanks for your visit. Following you now, waiting for you to follow me back.

    BeantwoordenVerwijderen